ЗАМЯНА НА АРТИКУЛИ -Мога ли да заменям артикули (продукти)? В случай че желаете да замените артикул (продукт) се свържете с нас чрез имейл на следния имейл адрес: suneeaccessories@gmail.com. Ще се опитаме да Ви съдействаме възможно най-бързо.
Как да направя покупка?
За да направите онлайн покупка от suneeaccessories.bg, просто следвайте тези стъпки: Изберете артикула, който Ви интересува от продуктовия каталог. Натиснете бутона „Добави в кошницата“. След това може да изберете между „Продължи с пазаруването“ или „Поръчай“. Важно е да знаете, че можете да осъществите Вашата поръчка с две опции - като „гост“ на Сайта или като се регистрирате и станете наш потребител. След правилно въвеждане на Вашите данни, активирайте бутона „Потвърдете“. Изберете начин на плащане. Ще получите имейл с потвърждение на покупката си. Извършените покупки от suneeaccessories.bg са напълно сигурни. Ние гарантираме сигурността на Вашите лични данни (за повече инфорамация, молим, запознайте с нашата Политика за поверителност).
Какво мога да направя, ако полученият от мен артикул (продукт) е дефектен?
ДЕФЕКТЕН ИЛИ ПОВРЕДЕН АРТИКУЛ (ПРОДУКТ) -Какво мога да направя, ако полученият от мен артикул (продукт) е дефектен? В случай че сте получили дефектен артикул (продукт) се свържете с нас чрез имейл на следния имейл адрес: suneeaccessories@gmail.com. Ще се опитаме да разрешим проблема възможно най-бързо.
Ние използваме бисквитки, за да ви гарантираме добрата работа на нашия уебсайт, като спазваме всички правила и добри практики за поверителност на личните Ви данни. Вижте Политиката ни за поверителност