• Мога ли да заменям артикули (продукти)?
    ЗАМЯНА НА АРТИКУЛИ
    -Мога ли да заменям артикули (продукти)?
    В случай че желаете да замените артикул (продукт) се свържете с нас чрез имейл на следния имейл адрес: suneeaccessories@gmail.com. Ще се опитаме да Ви съдействаме възможно най-бързо.
  • Как да направя покупка?
    За да направите онлайн покупка от suneeaccessories.bg, просто следвайте тези стъпки:
    Изберете артикула, който Ви интересува от продуктовия каталог.
    Натиснете бутона „Добави в кошницата“. След това може да изберете между „Продължи с пазаруването“ или „Поръчай“.
    Важно е да знаете, че можете да осъществите Вашата поръчка с две опции - като „гост“ на Сайта или като се регистрирате и станете наш потребител.
    След правилно въвеждане на Вашите данни, активирайте бутона „Потвърдете“.
    Изберете начин на плащане.
    Ще получите имейл с потвърждение на покупката си.
    Извършените покупки от suneeaccessories.bg са напълно сигурни. Ние гарантираме сигурността на Вашите лични данни (за повече инфорамация, молим, запознайте с нашата Политика за поверителност).
  • Какво мога да направя, ако полученият от мен артикул (продукт) е дефектен?
    ДЕФЕКТЕН ИЛИ ПОВРЕДЕН АРТИКУЛ (ПРОДУКТ)
    -Какво мога да направя, ако полученият от мен артикул (продукт) е дефектен?
    В случай че сте получили дефектен артикул (продукт) се свържете с нас чрез имейл на следния имейл адрес: suneeaccessories@gmail.com. Ще се опитаме да разрешим проблема възможно най-бързо.
2025-05-15T17:16:13+03:00

Ние използваме бисквитки, за да ви гарантираме добрата работа на нашия уебсайт, като спазваме всички правила и добри практики за поверителност на личните Ви данни. Вижте Политиката ни за поверителност