2025-05-15T17:25:52+03:00

 

За да направите рекламация, можете да се свържете с нас на имейл: suneeaccessories@gmail.com и да ни върнете артикула, за да разследваме въпроса. Приложете разписката и описанието на рекламацията, което ускорява решаването на казуса. Рекламациите се разследват в рамките на 14 дни. Съгласно стандартните процедури, в случай на допусната рекламация, възстановяването на сумата ще бъде извършено по банковата Ви сметка или чрез наложен платеж в офис на Еконт.

Това изключва обеци, тъй като не можем да приемем връщане по хигиенни причини (изключение може да се извърши само при получаване на грешен или повреден артикул).

-Имате право да върнете артикулите в рамките на 14 дни от тяхното получаване.
-Доставка в случай на връщане по ваше желание, се покрива от клиента.
-Доставка в случай на връщане на погрешно изпратен или дефектен артикул се поема от нас.
-В случай, че желаете да върнете артикул, моля изпратете ни имейл с причината за връщате на suneeaccessories@gmail.com
-Моля, не изпращайте артикулът преди да ни уведомите писмено, защото връщането няма да бъде обработено.
-Всички артикули трябва да са в изряден търговски вид - неизползвани и чисти, в тяхната оригинална опаковка.
-Ако връщането се удобри, ще Ви изпратим имейл с потвърждение и детайли за това как сумата Ви ще бъде възстановена.
-След като върнатите продукти са пристигнали в нашето студио, ние ще ги инспектираме и ще обработим възстановяването на сумата до 2 работни дни 

 

Ние използваме бисквитки, за да ви гарантираме добрата работа на нашия уебсайт, като спазваме всички правила и добри практики за поверителност на личните Ви данни. Вижте Политиката ни за поверителност